Vampire Academy

queen tatiana Pictures, Images and Photos

onsdag 5 januari 2011

First step 2 forever: My story - Justin Bieber

Hej! It's Clara speaking :)
Det här är min favorit bok så jag tänkte lite om den!
Den här boken har Justin Bieber skrivit själv. Han berättar i den här boken sin egen historia - om hur allt började. Man får också veta lite mer om hur hans liv var innan han blev upptäckt.
Den här boken är så himla intressant,om du inte har läst den,har du missat något!
Det finns också massa backstage-bilder. Och massa annat!
Det här är bara början för Justin,och han kommer gå långt. Jag är en äkta Belieber,och jag kommer finnas där för att stötta honom till slutet. Jag svär på min mobils liv. Det kanske låter töntigt,men jag släpper ALDRIG min mobil. Heheeh xD
Jag rekommenderar den här boken till alla Justin Bieber fans,och typ alla personer som gillar honom minsta lilla,för den är jättebra och rörande.
Tänkte ge den betyg också,fast Clara Style!
Betyg: HÖGSTA POÄNG AV ALLT I HELA RYMDEN! Beat that :p
PEACE //Clara :)
¨
p.s!
Betoning på ''lite om den!'' i början...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok du vill att vi ska recensera? Eller vill du skriva om vad du tycker om boken? Kommentera på bara! :) OBS! OM DU VILL TIPSA MIG (WILMA) SÅ KLICKA IN PÅ MIN FRÅGESIDA IST! :)