Vampire Academy

queen tatiana Pictures, Images and Photos

torsdag 20 januari 2011

Törst - Richelle Mead

Hetsiga, rappkäftade Rose (dhampir, halvvampyr) och lugna, eftertänksamma Lissa (moroi,vampyr) är bästa vänner.
För två år sedan rymde de från sin internatskola, S:t Vladimir.
Sedan dess har skolan och vampyrvärlden förökt att spåra dem, och föra dem tillbaka till tryggheten i den ensligt belägna och mycket välbevakde skolan för vampyrer.
Men den är inte alls trygg för Lissa. Hon har nämligen en väldigt speciell egenskap som många skulle vilja utnyttja, även om det betyder att Lissa själv dör eller blir galen.
Och den här gången hinner inte Lissa och Rose inte undan när skolans spårare dyker upp...
Wilma: Den här boken är till den som verkligen gillar vampyrer (vilket jag gör.) och spänning.
Den som berättar är Rose i boken.
En händelse för länge förändrade hela deras framtid för alltid.
Mitt Betyg: WWWW


Det här är min nya inläggslogga.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok du vill att vi ska recensera? Eller vill du skriva om vad du tycker om boken? Kommentera på bara! :) OBS! OM DU VILL TIPSA MIG (WILMA) SÅ KLICKA IN PÅ MIN FRÅGESIDA IST! :)