Vampire Academy

queen tatiana Pictures, Images and Photos

lördag 1 januari 2011

Remember Me

Tyler Hawkins (Robert Pattinson) lever ett rotlöst liv och släpper ingen inpå livet. Kärleken står långt ner på önskelistan - tills han träffar Ally (Emile De Ravin). Hennes mod och spontanitet inspirerar Tyler att släppa efter och tillåta sig att känna lycka och mening med livet. Men både Tyler och Ally bär på hemligheter som snart kommer att ställa deras förhållande och kärleken på hårda prov...

Twilight-megastjärnan Robert Pattinson är tillbaka framför kameran - och i vilken roll sedan! Tyler Hawkins är som skapad för Robert Pattinson och det råder inget tvivel om att denna film är ett måste.

Min Kommentar: Jag tycker filmen var lite som en komedi (för mig alltså, det behöver ju inte vara så för alla). Men det var också action i (Annars skulle kanske inte filmen vara rolig). I slutet händer det en hemsk sak så man bara tänker "säg att det inte kommer bli så!" och så händer det :(
Betyg: WWWW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok du vill att vi ska recensera? Eller vill du skriva om vad du tycker om boken? Kommentera på bara! :) OBS! OM DU VILL TIPSA MIG (WILMA) SÅ KLICKA IN PÅ MIN FRÅGESIDA IST! :)